Teneriffa, here we come!

Blir inget långt inlägg nu... Fullt upp med packning och städning! Vet inte hur vi ska hinna... Har dock inte galet bråttom eftersom vi ska till Arlanda idag bara och hotella en natt innan vi drar imorn bitti! : ) Men lär inte bli några uppdateringar där nere eftersom det inte finns WiFi tar jag inte med datorn! Varför har man ett FFFF+ hotell med allt typ utom WiFi? Well well, skönt att koppla av lite! ;) Skulle jag hitta ett WiFi kommer jag säkert gå in på fejjan en sväng med mobilen ;) He he. Ska inte surfa på 3G utomlands, om det är något jag lärt mig på mitt jobb så är det att va jävligt försiktig med mobil utomlands! Haha. Så nu är telefonsvararen väck och imorgon ska alla internetinställningar väck ;)

Hörs nästa vecka med bilder! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Välkommen hem till kylan =D

Nu har du vart väck ett tag och sluppit uppdatera bloggen. men nu är det fan på tiden att du bloggar!!!



Hei KAJ!



<3

saknar dig!

2011-02-15 @ 08:02:14
URL: http://staaaacey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0