Morgongympa!

Bebis har morgongympa idag! Helt fantastisk känsla att få känna sparkarna och idag är det något speciellt, dom känns extra mycket och han har hållt på och sparkat säkert en halvtimme! Annars brukar det komma 4-5 st sen still nån timme innan det kommer 4-5 st igen men nu är det gång på gång på gång. Obehagligast är dock att han hittat urinblåsan för första gången, det är ingen härlig känsla däremot! ;D

Det sjukaste är när, jag vet egentligen inte vad han gör, men det känns som att han vrider sig och lägger sig på tvären typ, så magen putar ut och blir stenhård och känns som nåt tumlar runt och "suger" i magen, lite som bergochdalbana! Måste va bebis som gör cirkuskonster :D Sjukt skum känsla och idag kändes den konstigare än nånsin! Ha ha...

Tänk vad facinerad man kan bli för "småsaker" ;)


Jag är ledig idag, galet skönt! Ligger fortfarande och drar mig i sängen för en gångs skull, ska ta och planera en trerätters mysmiddag till mig och Johan ikväll men kan ju inte bestämma mig! :D Sen ska jag åka och handla lite... Men först lite frukost tror jag bestämt!

Imorgon är det jobb igen men lördagar är helt ok. Det tråkiga är att Johan jobbar 10-22... Blä! Så blir ensamt... Sen på söndag måste vi bjuda mormor och morfar på middag som tack för hjälpen. Inte sugen alls på ett besök från dem just nu men det får gå och så får man det gjort! : ) Måste planera vad jag ska göra för mat då också, glutenfritt... Sjukt svårt!

Nej, nu ska jag leta vidare bland alla recept och äta lite frukost i SÄNGEN bara för att jag KAN! Hihi!

Justja, vi går in i v. 23 idag också :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0