Inte mycket tid...

Man hinner inte med mycket alltså! Jobbade och kom hem kl 19, lagade mat och ätit och kikat en liten stund på tv, nu är jag ap-trött och borde sova men vill se på "Den hemlige miljonären" men efter det blir det bingen på störten! Johan dyker väl upp strax därefter...

Imorgon får man sovmorgon men dessvärre kvällspass igen så kommer väl hem strax efter kl 19 igen! : ) Blir inte så mycket uppdateringar här då dels för att inget händer och dels för att jag knappt orkar skriva ens... Ha ha! Galet trött igen, får se hur järnvärdet ser ut när jag besöker BM den 7/3. Tror dock inte det är så farligt! Är nog bara trött för jag sover för lite helt enkelt...

Hade en liten konversation med sötaste Lewis precis, som jag saknar henne! Och vi hörs för sällan. Det gjorde mig varm i hjärtat ♥

Nu kikar jag som sagt på "Den hemlige miljonären", käkar dippen jag gjorde iordning igår men inte orkade äta och bebis över judo i magen! Mysigt : ) Och så väntar vi på pappa såklart! Sms:ar lite med Amanda också som fördriver tiden på BB ;) Inge avis alls.... Ha ha! Eller?!

Säger godnatt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0