Ibland är jag inte så smart...

Ha ha, skrev ju att jag skulle lägga upp bilder på gårdagens trerätters. Tror ni mitt minne är långt nu för tiden? Nej! Glömde ta på förrätten, tänkte ta på resten. När vi precis ätit upp efterrätten kom jag på det... Ha ha! Blir så trött på mig själv! Till råga på allt hade jag köpt färska hallon att garnera efterrätten med, även detta glömde jag. Det är nästan skrämmande hur glömsk jag blivit sen jag blev gravid!

Hur som helst såg menyn ut som följer:

* Smörstekt färsk sparris med pinjenötter, parmesanost och balsamico.

* Fläskfilé fylld med soltorkade tomater, mozarella och basilika med potatisgratäng.

* Halloncheesecake med pepparkaks- och digestivebotten och bärsås till.

Var sjukligt gott även om det inte blev helt perfekt! Efterrätten såg t ex inte ut som den skulle men smakade galet bra. :) Likaså fläskfilen, det är inte min starka sida. Men kanske hinner jag fotografera min lunch idag som är rester av middagen så får ni se den i alla fall! ;) Lyckad kväll i alla fall i slutändan. Som vi trodde orkade vi inte ostbricka eftersom maten blev senare än väntat, så ikväll ska jag mysa för mig själv med ostbricka och färsk frukt! Gott, gott, gott! Önskar att älskling var hemma bara, lite trist själv...

Nu sitter jag och ska slänga i mig lite frukost, dags att jobba kl 9! Inte kul, skönt att jag har bil dock :D Yey! Men slutar kl 15 och ska sen va ensam till kl 23, vet inte vad jag ska hitta på. Från kl 20 är det ju Melodifestivalen då är det lugnt men vad i hela världen ska jag göra tills dess?! Haha!

Ja ja, det löser sig nog.
Off to work!


Kommentarer
Postat av: Carin

Men nu kom jag på att glömde fråga hur ni hade det på resan, ser attdu inte bloggat något om de? Har börjat prenumerera på din blogg nu via bloglovin ;)

2011-02-19 @ 09:53:34
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0