Våran lägenhet!

Tänkte ge er en glimt av vår nya lägenhet, bilderna är fotade för någon vecka sen och ska ta nya när vi fått mer ordning. Detta är mitt i flyttröran! ;)































Soffan är tillfällig, inväntar leverans av den nya första veckan i januari! :) Ska även inhandlas matta, soffbord, tv-hylla, hallmöbler osv. Och så småningom ett bord med 6 platser i vardagsrummet men det där får duga så länge! :D Hade visst ingen bild på vårt sovrum men det är samma tapeter som Leons rum och lite större bara. Båda dom rummen ska dock målas om snarast möjligt, så snart efter nyår som möjligt! :) Leons blir ljusgrönt och vårt vitt.

Kommentarer
Postat av: moa - mamma till viggo

Gud vilken mysig lägenhet! :) och skitsnygga badrum! Kul att få inreda när man flyttat till nytt!

2011-12-17 @ 15:01:40
URL: http://Lodin.devote.se
Postat av: Mathilda

Kul med bilder på ert nya boende :) Och Gud vad fint det var med vit liggande panel på väggen. Det skulle jag velat ha i sovrummet på en vägg för att få den där mysiga, varma känslan!



Just inredningsforum är jag inte särskilt haj på, men jag brukar kolla Hemnet eller Styleroom.se (eller om det är .com?) för inspiration. Har en maaaaaassa bilder sparade på datorn från båda ställena :P

2011-12-19 @ 10:44:02
Postat av: Elin - Melvins mamma <3

Superfin lägenhet ju, är ju näösta som ett hus!

2011-12-26 @ 12:13:31
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0