Hemmadag?

Idag är vi hemma men det är minsann ingen lugn och ro! ;-) Vi började i och för sig dagen med att somna om och sova till 11:30 då Leon levt loppan i ottan! :-D Men när vi kom upp kom mormor och hämtade deras tv vi lånade innan vi köpte en ny. Efter det tog hela familjen en liten promenad med vovven, Leon satt i bärselen! Efter det har vi städat, städat och... städat! Leon har dock vägrat sova och har bara slumrat till några gånger. Nappen är det enda som dög men den åker ju ut var och varannan sekund! Nu hade han inte ätit på 7 (!!!) timmar, trots att han varit vaken. Rekordet innan är väl 6 timmar om han sovit eller så... Men jag kände att även om han går upp i vikt bra och inte lär lida av att inte äta på länge och nöjde sig med nappen så ville jag ge honom mat nu när det gått så lång tid. Det är ju dumt egentligen då det är bra om han äter bara när han verkligen är hungrig men som sagt, det hade gått lång tid! Kan han inte köra ett sånt race på natten fast sova i stället för att vara vaken då. Lite skumt är det i alla fall att han inte ätit på så lång tid men men, det är väl bara en sån dag! :-D

Nu när han fick mat är han lite mer nöjd i vagnen även utan nappen i alla fall. Det är nästan färdigstädat (bra jobbat med tanke på att han vart vaken nästan hela tiden) och Johan ska ner och slänga i tvätt nu. Sen ska jag göra middag! Och det måsta packas... Imorgon ska vi åka senast kl 08:30 så ska packa ner sakerna i bilen ikväll! Blir ju ett projekt att få med vagn, hund, väskor osv i våran lilla Skoda fabia! ;-) He he.

Sa jag att Leon låg nöjd nu? Dumt av mig! Han är inte nöjd! ;-) Så nu måste man väl plocka upp honom igen... Undrar när man får middag? Sen när Johan kommer upp kanske.

Har som sagt en del att göra ikväll men sen ska jag minsatt sitta här och ta det lugnt också! Så vi hörs senare. Hoppas ni haft en bra dag i regnrusket!


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

ja det är förjäbligt.. måste bättre mig till nästa måndad!!

2011-08-15 @ 22:04:32
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Johanna - Leias mamma

Hur kommer det sig att ni inte matar honom på så länge?

2011-08-18 @ 20:45:52
URL: http://tellbemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0