En bra dag, mindre bra kväll...

Idag blev det mat hemma hos mamma och pappa, lite grillat och lite påskmat. Gott! Men sååå galet varmt. Nu får jag lite smått ångest över att kanske gå över 3 veckor i sommar också, det blir pest! Lilla bebis, kom ut runt 10 juni så blir mamma glad! :D

Hur som helst, trevlig dag! Sen åkte jag och Johan till Tommy en sväng, åkte runt till någon fest och sen vidare till Carro och Petra för lite förfest. Det va ju trevligt men det är rätt trist att gå nykter faktiskt, är man omogen då? Hehe! Hur som helst kändes det lite trist sen när alla drog på krogen inkl Johan, jag vet att allt detta lätt är värt och att jag borde vara grymt tacksam som får vara gravid och få en bebis, det är nog bara en tillfälig svacka ikväll men det kändes sååå surt att inte bara kunna få lämna över så jag kan få gå ut på krogen och ha kul! Känner inte riktigt att jag passar in där just nu, så det blev till att åka hem själv... Får väl se när Johan dyker upp! Är väl en blanding mellan att det är jobbigt att inte kunna göra det man brukar (värt det när bebis kommer men just nu under väntan känns det lite trist) och att Johan går ut när man själv känner sig så ful och osexig man nånsin kan bli!

Detta är enda gången jag känt såhär dock, att jag verkligen vill lämna över till nån annan och få vara mitt gamla jag igen! Eller ja, jag har känt nån gång att jag vill vara i min gamla kropp men just nu vill jag bara tillbaka till mitt gamla liv. Låter fruktansvärt, jag vet! Men det känns säkert bättre imorgon :D Det är väl bara att sova då, inget att göra här ensam mitt i natten direkt... Är hungrig som en varg men orkar inte laga mat själv heller!

Säger godnatt och hoppas på en bättre dag imorgon, då blir det bland annat påskbuffé på Stenö med släkten. Ska bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: Sofie Axelsson

Inotyolen kastade jag åt ******* första gången jag använt den =P

Det blir en vit hinna som inte går att tvätta bort med bara vatten, man måste på med olja.

Rekomenderar VERKLIGEN Bepanthen, den är superbra!

2011-04-25 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0