Jag har bestämt mig...

Jag tror jag bestämt mig för att behålla lilla Räkan ändå! J är lite skraj och sådär, tror det handlar allra mest om rädsla. Jag säger att han kan göra det han vill ändå, vi får kompromissa! Hur som helst vill han prata med ngn kurator eller bm om det, så jag vet inte men ska kolla med bm jag går på häsosamtalet hos idag och höra vad hon säger. Han kanske behöver höra lite mer om det, inte bara det negativa. Han tänker bara på det som kommer bli jobbigt, inte det som kommer bli positivt.

Igår kväll och idag har jag känt mig så lycklig när jag tänkt mer som att jag ska behålla det, så underbart att känna den känslan! Dock fick jag en liten gråtattack innan jag somnade igår för J sa ngt ändå om att han fortfarande ville abort...

Men som sagt, jag har i stort sett bestämt mig.

Ska bli bättre på att blogga! Är hemma idag så borde kunna skriva lite mer sen, ska dock vila nu... :) Vaknade kl 5:30 i morse (IGEN! Suck..) och mådde så illa, aldrig varit med om nåt liknande! Kom upp, fick i mig en halv banan och det lättade lite men kan inte direkt få i mig nån mat, druckit lite nyponsoppa också... Men är hemma från jobbet, inte bra alls och känner mig jättemesig men jag klarade inte att gå i morse! Har varit ner på apoteket och köpt postafen, man blir dock galet trött av dem så jag ska bara ta en på kvällen nån timme innan jag ska sova, då kan jag förhoppningsvis sova bra och sen håller det sig förhoppningsvis 12 timmar så jag hinner vakna och äta ngt innan jag mår spyilla... : ) Hoppas det funkar!

Annars har jag fortfarande ångest att jag är överviktig, hade ju tänkt hinna gå ner mer i vikt innan jag blev gravid :/ Känns som det kommer bli tungt och jobbigt med världens jättemage om jag är såhär... Dessutom kan jag inte äta min medicin mot hudsjukdomen, skulle ätit en sån kur innan också för den är hemsk nu! :/ He he men det får vara värt det helt enkelt... Lite surt dock att enda gången man ska utomlands sista gången själva så är man helt svullen i ansiktet och överviktig... =P Kul! Det är fint med gravidmagar, om man är smal innan... Då syns det när en liten mage kommer när min kommer ser jag bara fetare ut!

Det är rätt tufft att hålla tyst om detta också... Vill berätta för alla! :D He he...

Well well, nu ska jag vila innan det blir lunch och en tur till mvc. Ikväll slutar J kl 21 i Hudik, han åkte för en timme sen... Trist att va hemma från jobbet! Dessutom min enda korta dag, ännu mer surt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0