Sjukgymnasten!

Har haft så galet ont i bäckenet, speciellt igår och i morse. Kunde inte sova på hela natten, kunde knappt vända mig och hade fortfarande lika ont när jag klve upp i morse (enda stunden jag inte brukar ha ont) så jag insåg att en dag på jobbet skulle ta livet av mig! Så jag blev hemma...

Ringde hur som helst sjukgymnasten för att boka en tid och fick en tid 2 timmar senare pga ett återbud, inte illa! :) Jag vet inte, han verkade bra men folk jag pratat med efteråt verkar tycka han inte kunde något om foglossning. Hur som helst gjorde det självklart inte lika ont när jag var där men efteråt när han klämt och känt och dragit och slitit gjorde det ont som tusan! Fick i alla fall testa ett sånt bälte och det kändes riktigt skönt även om det inte tog bort smärtan kändes det att det höll ihop mer så det inte ilade. Perfekt om man vill kunna gå en liten promenad och så! Sen måste jag även skaffa en sån rund kudde bakom ryggen på stolen på jobbet.

Ska dit igen på fredag för att få lära mig övningar och så för att dels bygga upp ländryggen (han trodde det berodde mycket på att jag var otränad där) och även för foglossning då.

Så nu har jag i alla fall beställt bältet och inväntar fredag för övningar. Hoppas få bältet denna vecka också!

Imorgon MÅSTE jag jobba... Har inte råd att vara hemma, hade inte råd att vara hemma idag heller men blev så illa tvungen för jag hade inte klarat en dag på jobbet. Imorgon blir en sån lång dag igen med körlektion och sen jobb, ska bli så skönt att få körkortet gjort sen, jag måste klara det nästa vecka så jag slipper det! Orkar inte med ett heltidsjobb, ta körkort och vara gravid, det tar verkligen på krafterna...

Men nu blir det varma mackor och Paradise hotel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0