Same mistake!

Då har jag återigen gjort misstaget att lägga mig på rygg i soffan... Får se om jag kommer upp sen då! Blir väl en tur ner på golvet först, som vanligt!

Annars har jag inte gjort ett skit idag, hemma från jobbet eftersom jag är förkyld och dålig, dock körde jag en lektion i morse eftersom jag inte hade råd att avboka den! Nu närmar sig i alla fall uppkörning och skrivningen, lagom nervös! Kommer aldrig klara det... Tänker inte säga ngt datum heller men kan säga att det är inom 3 veckor... Hoppas jag klarar det! DÅ är jag en lycklig människa... Lagt ner alldeles för mycket pengar som jag kunde gjort så mkt annat för men kommer vara värt det då! Måtte jag slippa lägga ner mer dock...

Johan är i Stockholm och gör tester för Pliktverket, verkar gå bra och han verkar ha trevligt så det är ju skönt :) Han åkte i morse kl 9 och kommer hem imorgon kl 21... Alldeles för lång tid utan honom om jag får säga det själv men det är tur jag har Sammy! Och på något konstigt sätt har jag sen jag blev gravid trots att jag inte känner bebis ännu, känt mig mindre ensam och mörkrädd... Jättekonstigt! Men som sagt, Sammy gör ju att det blir mycket lättare att vara ensam också, min lilla bäbis! :D Tänk att han ska bli storebror ;) He he!

Blir hemma från jobbet imorgon också... Jag har sån ångest när jag är hemma men vad gör man! Min foglossning är dock mycket bättre nu när jag inte jobbat på 2 dagar, när jag jobbar har jag ont hela dagarna. Så det känns ju inte så kul att gå till jobbet sen igen! :)

Men nu är det december snart och tiden lär gå fort, ganska mycket ledigt och mycket som händer, ska bli kul. Ska börja julpynta till helgen när det är första advent och även ta en sväng på julskyltningen på söndag. Hoppas dom har knäckäpplen!! Dom har inte haft det senaste åren men vad är en julskyltning utan knäckäpplen?! Ingenting!

Blir nog uppe en stund till för en gångs skull har ju sovit massor idag men skulle inte vara något problem att somna nu igen... :P Om det är något man inte har problem med så är det att somna! Däremot kan man sova sådär men man är då trött varje kväll, ha ha.

Nu ska jag kika runt lite till innan jag slocknar och imorgon ska jag iväg på Alen och köpa frukt! Sugen på apelsiner... Sen vänta på att älskling ska komma hem... :) Måste skärpa mig matmässigt också, kan inte gå upp mer i vikt!! Ska ju ha bort fett inte bli ännu tjockare än nödvändigt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0