Lite dött just nu...

Jag ska bli bättre att uppdatera men svårt när man inte har något liv! Jobbade kväll även idag, stannade på thai på vägen hem och köpte med mat, tog ut vovve. Nu har jag ätit och är helt slut! Ska lägga mig med körkortsböckerna en stund, man ska ju orka det också. Borde egentligen städa, betala räkningar och en massa annat! Suck... Stress, stress, stress! Inte bra...

Imorgon jobbar man igen 10-19:15 sen är det Kick-off! Om jag orkar... Blir troligtvis en tidig kväll för mig... Ska ju jobba 9-15 på lördag också! Det känns som att jag jobbar jämt och jag vet inte hur jag ska orka! Detta plus körkortet plus hunden och allt som ska göras hemma. Stackars hunden får inte dom promenader han behöver för jag orkar och hinner inte när jag kommer hem så sent och knappt orkar få i mig mat! Ska bli så skönt om jag får körkortet gjort om 2 veckor och slippa detta, jag måste klara det!!! Men känner på mig att det inte lär bli så... Men ett problem ur världen i så fall!

Då lär jag väl få resten att rulla på...

Räkningar och städning får vänta till lördag eftermiddag! Hur ska man hinna... Man lever ju för att jobba! Eller? Det kanske var tvärtom... Men det märker man ju inte!

Skulle se Lyxfällan kl 21 och skulle gjort det om jag hade en tv i sovrummet men det har jag inte och orkar inte vara uppe längre, så jag säger godnatt :)

Något positivt var att i morse kom jag på mig själv att jag glömde ta min Postafen igår, som jag tar varje kväll för att jag är så rädd att vakna illamående (inte någon bra start när man kör och jobbar hela dagen) men jag mådde inge illa!! Så skönt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0