Viktväktarna dag 1

Ja, jag vet helt ärligt inte hur många gånger jag startat med detta! Men nu är jag faktiskt mer motiverad än nånsin, dock inte skött dagen exemplariskt men har i alla fall inte överskridit mina points! Ska dock storhandla imorgon så blir det lite lättare att äta bra, tomt i kylskåpet nu! 
 
Har bara ätit en måltid idag - lunch. Resten har blivit småplock bara. Men nu kör vi!! Ska lyckas denna gång!! Måste köpa batterier till min våg imorgon också så jag kan väga mig (inte för att det är så jäkla kul men går man ner vill man ju i alla fall veta det! ;))
 
Dagens lunch: Tomatpasta, lax, champinjoner i vitlökssås
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0