Laddar upp för våren!

Nu laddar vi upp för fullt för våren för det står väl inte på nu, även om det är rätt mycket snö kvar är den ju på gång bort och om en månad lär det väl bli vårklädesdags på dagis och hemma! Så jag har som sagt börjat ladda upp för Leon. Då han växt ur allt sen i höstas och sen börjar han i nya storlekar nu så det blir en del klädesköp. Lite denna månad, lite nästa månad sen har mormorn varit snäll och köpt ett fint Didriksson regnställ dom reade för medlemmar på Team sportia förra veckan, jag har köpt ett par fodrade Tretorn-stövlar och en begagnad fin Didriksson-skaljacka samt en parkas från H&M och mormorn håller på och letar efter ofodrade Tretorn-stövlar och Kavat-sandaler och skor inför våren/sommaren. Är det någon som har koll på om det finns Kavat Dingo någonstans? I svart och turkost (se bild nedan). Den verkar vara utgående men vill sååå gärna ha till Leon, verkar dock vara slut i storlek 23 överallt! :( Sen ska jag införskaffa skalbyxor, en skinnjacka samt någon fin turkos vanlig vårjacka, älskade vårjackorna Villervalla hade förra året men det va ju tyvärr förra årets kollektion, söker för fullt efter begagnade men det verkar dött med det! :)
 
Är det något jag missat här som lär behövas till våren? Lite mössor och vantar förstås! Ni får gärna tipsa om ni ser några svart/turkosa Kavat Dingo i strlk 23 någonstans eller Villervalla vårjacka från förra årets kollektion i strlk 92!
 

Den fina begagnade Didriksson-skaljackan jag budade hem på Tradera!
 
 


Didriksson regnställ

Kavat Dingo som jag söker efter med ljlus och lykta!



Fodrade stövlar jag köpte på Members förra veckan
 

Superfin parkas från H&M som jag fick sträva efter att få tag på!




Dom här får GÄRNA flytta in hos oss också till sommaren! ;)


Fina sandalerna som mormor ska köpa åt Leon! Kommer vara så snygg i sommar!

Och får jag inte tag på Dingo blir detta sommarskorna! :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0