Dags att sova snart!

En väldigt skum dag, tror inte på magsjuka men är det det så är det en väldigt skum variant! Bara att invänta och se om man själv blir sjuk då. Hoppas inte! Den här helgen är olägligare än någonsin när Leons pappa kommer på besök några dagar! Så håll tummarna. Har ätit vitpepparkorn, råmjölktabletter osv i förebyggande! ;)
 
Lilla söt-Leon fick ingen välling när han skulle sova (vill inte riskera att vätskan han fått i sig kommer upp) och då har han svårt att komma till ro. Han äter alltid välling i sängen och somnar sen. Så hörde att han va uppe och röjde och öppnade sin dörr osv men sen blev det tyst, så antog att han krupit upp i sin säng och somnat som han brukar. Efter en stund tänkte jag kolla till honom, då va det tomt i hans säng. Då har han lagt sig i min säng, i ett helt ljust rum, och slocknat! Haha! Sötnosen! Så nu har han tagit mammas sida och mammas kudde! ;) Låt oss hoppas man inte behöver vakna av en kräka i ansiktet inatt, helst inte i sängen alls, i hans är det ju madrasskydd men inte i min! Så håll tummarna. 
 
Sen vill vi inte ha mer imorgon så vi är ok att gå ut på lördag, då ska vi nämligen pimpla, jag, Leon, Leons pappa, mormor och morfar och lite fler. Vore så trist att missa det! Men det blev inget jobb denna vecka. Tänkte på det, dom borde räkna med inkomstbortfall i underhållet på (speciellt) vintern. Pappan behöver minsann inte förlora nån inkomst medans en annan får vabba halva vintern! Det skulle dom tänka över minsann :)
 
Dags att lägga sig snart kanske, även om Leon sover hela natten utan kräka så har han haft en period nu han vaknar mellan 4:15-05 varje morgon. Så jag förväntar mig inget senare imorgon bitti! ;) Så då får man sova tidigt. 

Godnatt på er! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0