Godmorgon, godmorgon!

Ja, idag vaknade prinsen kl 05:30 i alla fall. Alltid nåt! Men allt innan kl 06:30 är för tidigt! ;) Så nu har vi varit nere, han har raceat i gåstolen och jag suttit och surfat. Nu har han lagt sig för att sova igen med pappa. Jag håller på att leta ett nytt linslock till min kamera, måste glömt mitt nere vid sjön i lördags när vi va och pimplade! Och ska lägga in lite saker på tradera och måste fixa en hemsida som ska in nästa vecka som projektarbete! Vet fortfarande inte vad jag ska göra en hemsida om... Sen tänkte jag göra en ny design här också som aldrig blir av. Alltså, tiden går så fort så jag hinner inte hälften av det jag tänker göra.

Idag är i alla fall J ledig så det blir en städdag här hemma, ser ut som en bomb slagit ner. Och jag måste lägga i mer färg i mitt hår, färgade rött i fredags men det fäste inte på vissa ställen så det är lite fläckigt! :P Vi gör ett nytt försök. Annars supernöjd med färgen! Älska rött hår!

För övrigt håller vi på att leta en billigare lägenhet, känns lite trist då vi trivs här med bra läge, fin lägenhet, altan osv, helt perfekt i sommar! Men vi behöver ha billigare hyra egentligen, nästan 8000 kr/mån är mycket pengar, vi vill kunna spara till ett framtida hus så då vore ju en billigare hyra ett bra sätt att kunna spara in lite. Och till råga på allt börjar min dator paja, mest strömsladden (och batteriet sen länge) men det känns onödigt att köpa ny sladd och batteri då det kostar några tusen, när jag lika gärna tänkt byta dator i höst när jag jobbar igen. Då blir det en Macbook air! Denna börjar förfalla lite smått. Men det blir aldrig något annat än Apple ♥

Imorgon blir det babyträff hos Lina och sen onsdag föräldragrupp! :)

Nu sitter jag och kikar på Rix morgonzoo på 3an, åh vad jag saknar Gert Fylking! :) Vad gör ni denna måndagmorgon?!


Leon och morfar nere vid sjön i lördags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0