Den växer!

Buggan växer lite i mina ögon när jag använt den lite! :) Speciellt efter jag skaffade terränghjulen. Nu ser jag inget hinder med den som det va innan, nu kan man gå var som helst när man kan ta på dom hjulen! Underbart! Känns fortfarande ranglig men jag tror den är mer hållbar än den verkar eller vad man ska säga, den känns rangligare än den verkligen är. Dock ska jag ändå försöka sälja den, få se om nån nappar. För det ultimata vore ändå en Emmaljunga cc och en Bee+, förstår inte hur jag inte kunde tänka på den kombon från början! Hur som helst, får jag den inte såld så är det ändå inte hela världen! Den är liten och smidig. Fick jag välja skulle jag vilja ha en hel vagnpark bestående av en Emmaljunga City Cross, Brio Go, Bugaboo Cameleon och Bugaboo Bee+. Men så mycket pengar har man ju inte riktigt tyvärr! ;) Men en Emmaljunga cc eller Brio go i alla fall som är stadigare vagnar (lutar mest åt Emmaljungan) och sen Bugaboo bee är perfekt att ha i bilen, ha med sig när man har hunden, ska handla, gå på stan osv. Sen när man får nästa barn att ha som shoppingvagn att bara klicka på babyskyddet på. Helt perfekt! Ja, vi får se om jag får vagnen såld helt enkelt! :D Håller fortfarande på att vänja mig men helt klart mer och mer nöjd för varje dag. Och den är ju så fiiiin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0