120320

Gårdagen var efterlängtad, då barnbidraget äntligen anlände! Det blev lite klädshopping på Lindex till Leon och matshopping på Ica till mamma och pappa! :P

Sen anlände även mina jeans och min kofta från rutstore. Dom har så galet snygga kläder till grymma priser! Mina första jeans på över 5 år... Gillar inte stretch egentligen då dom liksom korvar sig men det är sånt man får leva med om man vill ha jeans i den här sizen! ;) Nu kan jag i alla fall köpa någon kortare tröja och inte bara såna långa som passar över leggings. Men vallarna måste bort!! Hur som helst, supernöjd med kläderna i övrigt! :)

Sen anlände även mitt nya chassi till vagnen. Rena rama julafton! ;P

Mot kvällningen träffade vi morfar en sväng inne i stan medans vi väntade på pappa. När pappa kom från jobbet blev det att bada lillprinsen, laga kyckling och sen mysa framför big brother med nya B&J äppelpaj, jag hamnade i glasshimlen!!! Mums!!! F ö är hel kyckling i ugn min nya favvorätt också, herreguuuud vad gott det är! Och ganska okej billigt!

Leon i sin nya fina pyjamas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0