120316

Godmorgon från sjukstugan! Jag som aldrig är sjuk, är ju sjuk för hundrade gången denna vinter och såhär dålig har jag inte varit på över 10 år! Va bättre i onsdags, igår va det mycket värre igen orkade knappt med Leon hela dagen! Kunde inte ens natta honom och såklart blev han trött mycket tidigare än han brukar så han somnade i min famn sittande i väntan på pappa. Dessutom hade han en gnälldag utan dess like. Ja en längre dag har jag nog aldrig varit med om i alla fall!

Idag är det bättre som tur är, snorig och hostig. Trodde jag sluppit snuva då jag inte hade det i början av veckan men sen så, kom det med besked!

Det värsta är att Leon nu verkar vara sjuk. Han sover heeeela tiden. Eller ja, han sover korta, korta stunder men jätteofta och är trött hela tiden. Det är ju konstigt men måste bero på att han åkt på detta, klart han inte skulle klara sig! :/ Stackaren! Ska leta fram termometern och kolla om han har feber. Men jag personligen får aldrig feber (eller jo jag har feber men blir inte varm typ) så får se om han har nåt. Lillprinsen! Tur både jag och Johan börjar bli lite bättre och att Johan är ledig nu hela helgen!

Nu har vi vart hemma sjuka i 2,5 vecka med två små undantagsdagar. Nu vill vi ut och hitta på saker!!! Så trött på detta!!! På måndag hoppas jag att jag är frisk så jag kan träna. Alldeles för länge sen nu!! Det gick ju så bra sist! :/ Ja vill träna och ut och träffa mammor och bebisar nu. Snart ny vecka och nya tag.

Idag blir det nog en promenad med Lina och Jameson i alla fall. Jag behöver komma ut och Leon dör inte av att sova i vagnen ute fast han är sjuk! :) Är ju underbart väder som det vart hela veckan men vi inte kunnat utnyttja.

Ha en fantastiskt mysig fredag! <3


En bild på Leon när han somnade sittande i famnen igår, aldrig hänt förr, bra trött och hängig älsklingen! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0