Underbar dag!

Hej på er! :) Idag spenderade vi ju dagen i Ljusne, började med lunch sen blev det badet halva dagen. Så skönt väder! :) Men nästa gång kör vi nog på picnick? :) Leon älskade att bada men mamman trodde vattnet skulle vara för kallt så tog inte med badkläder till honom, det gör jag definitivt nästa gång! Det va en hit!

Efter badet åkte jag hem och handlade, fixade lite hemma, hämtade sen upp J på jobbet, handlade lite till och sen har Leon lagt sig och vi suttit vid varsin dator! ;) Yes, så ser det ut här hemma varje kväll!

Nu ska jag försöka komma i säng snart så jag orkar leva imorgon! :D Midsommaraftonen spenderas hos mina föräldrar, en sväng till Kvarnudden och sen äta hos päronen! Blir nog väldigt mysigt! Ska försöka fotografera massor för en gångs skull.
 
Nu får jag säga godnatt, ett kort tråkigt inlägg får ni nöja er med och några bilder från dagen! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0