Tur att Leon har blöja

För igår sket han nog nästan ner sig! Hahaha! Jag önskar så att jag hade filmat i stället för att sitta och fotografera, då hade jag utan tvekan fått årets film! Leon satt som på översta bilden nedan och bara tittade kärleksfullt på sin favorit Sammy. Helt plötsligt gäspar Sammy till och låter och Leon flyger bakåt och skriker "Ahhh" helt livrädd, haha! (Nedre bilden) Aldrig hört en så liten bebis låta sådär som ett äldre barn eller vuxen skulle kunna göra när dom blir rädd. Det va så sjukt roligt! Och när han inser att det är lugnt ganska snabbt därefter flinar han lite smått och säger "ehe", visste inte om han vågade slappna av och skratta. Och jag kan inte sluta skratta så då börjar Leon asgarva med mig! Han är så söt lilla prinsen, haha! Åh vad jag önskar jag fått det på film!!

Förstår att det inte är lika kul att föreställa sig som det va att va här men, haha, det va helt klockrent! Bilderna är knäppta med bara ett par sekunders mellanrum och Sammy har precis gäspat till på sista, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0