7 månader!

Idag blir våran prins 7 månader! Jag förstår inte vart tiden tar vägen?! Det får gärna stanna upp en aning så jag hinner med! :) För någon någon vecka sen lärde han sig sitta, över en natt bara. Dock vågar jag inte lämna honom utan att vara beredd att ta emot eller med madrass/kuddar runt om då han helt plötsligt tippar men han kan sitta länge ibland! :) Han snurrar ju utan problem åt båda håll sen någon månad tillbaka. Hans rygg/nacke är helt bra från torticollis'en och det går framåt med allt! Han springer för fullt i gåstolen och började igår stå på benen i knät/på golvet när man håller honom, lite grann i alla fall. Han har ju inte gjort detta innan alls! :) Så skönt!! Men det lär dröja ett tag innan han stället sig upp, sätter sig upp själv, kryper eller drar sig upp mot nåt. Men man vet aldrig, det går ju undan över en natt bara ibland! :) Och han övar på krypställningen men bara benen som hänger med lite halvt! ;) Älskade lilla prins ♥ Jag älskar att få vakna upp varje dag och veta att jag har dig, sju månader har gått så fort, jag vill inte att det ska gå så fort, jag vill ha dig här för alltid! Älskade lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0