Snööööööö!

Jaha, där kom snön och öser ner! Igår va det sviiiinkallt och blåsigt. Härligt väder med andra ord! ;)

Igår åkte jag till Alingsås en sväng och lunchade med Bella och kikade i butiker. Släppte av Johan i Vårgårda. Hämtade sen upp honom igen och vi åkte uppåt Skara och hälsade på en nykläckt liten Moa! Hon s lite större än Leon vid födseln men jag kan inte i min vildaste fantasi förstå eller komma ihåg att han nånsin varit sådär liten?! HUR kan man glömma så snabbt?!

Efter några timmar där i alla fall så åkte vi hemåt. Åkte förbi hornborgarsjön på vägen och va tvungen att stanna två sekunder för att ta bild, det är trandansen där nu och så gaaaaalet mycket tranor, tydligen över 20 000 st. Men blev ingen bra bild med mobilen så ska nog åka dit med systemkameran på söndag! Åkte förbi alldeles nyss igen och dom "dansar" på trots snön! :P

Idag har vi vart hemma mest, nu åkte vi och hälsade på Sammys mamma och hans syster va där också. Och sen några småttingar som är 2v gamla och även dom Sammys syskon! Såå fina! Nu är vi på g till Johans bror m familj där vi ska ses allihop och äta pizza och umgås ikväll. Imorgon är det påskfirande med mat och sen drar jag och Johan på fest! Leon får sova hemma med farmor och Di. Ska bli väldigt trevligt! Första gången vi är ut ihop sen Leon föddes och första gången vi verkligen festar ihop sen över 1,5 år tillbaka! :D Hade hoppats på grillning också men vädret verkar tyvärr inte ge oss den chansen... :(

Jag önskar jag hade hittat nån söt påskutklädnad till Leon men kom på fet försent förstås! Likaså beställde vi presenter till Johans föräldrar och bror m familj förra fredagen. I onsdags stod det att dom skickade men inte kom dom igår! :( Så nu kommer dom på tisdag när vi åkt. Väldigt kul...

Ja ja! Vad gör ni i påsk? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0