Bilder på mig och Leon!

Om det är något jag har ångest över så är det att det knappt finns några bilder på mig och Leon. Min syster tog ett par på dopet och sen tog Amanda några igår. Förutom det finns det någon enstaka men det känns tungt att det finns en enda bild på honom och mig dom 2 första månaderna. Anledningen är ju att jag är den som fotograferar, så på Johan och Leon finns det massor men han fotograferar aldrig oss. Det finns en på när han ligger på mitt bröst, jag är dock inte med på bilden så, en på när jag ammar honom (som ingen kommer få se nånsin :P) i mörkret så det är jättegrynigt och så en ungefär en eller två veckor efter förlossningen nrä vi sitter på ett café. Jag önskar liksom att jag hade fler när han va så liiiten. Har dessutom inga suystemkamerabilder innan 2 månader utan bara med mobilen i stort sett. Min syster har säkert några innan dock, ska kika på det. Men fyfan det känns förjävligt att jag inte har fler bilder för jag har inget minne av hur han var när han va liten och hur han va hos mig, eftersom jag dessutom mådde så dåligt. Så är allt bara borta första tiden. Hade så gärna velat ha lite fler bilder, för även om han är liten nu har han växt så fruktansvärt! Jag försöker såklart ta tag i det nu i stället men det grämer mig. Hittade dock ett par bilder på när han är nyfödd på förlossningen på Johans mobil som jag inte sett, lycka!

Nu måste jag ta tag i detta och dessutom vill jag fotografera honom i studio, skulle gjort det för länge sen men det blir väl kul nu när han är lite mer mer också i och för sig, att lägga dyra pengar på det menar jag.

Har ni mycket bilder på er själva och era små?



Den enda bild som finns på mig och Leon innan 2 månader. Samma dag som han fotograferades till tidningen ser hag på kläderna. Hur tänkte jag där av alla fina kläder han hade?! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0