Fin kofta från H&M!

Alltså, jag drar alltid ut på saker tills jag går helt miste om det... Hittade denna snygga kofta på H&M:s hemsida för några dagar sen men då det var leverans i slutet av januari och jag vill ha den tills vi åker utomlands i början av februari tänkte jag kolla i butik först eftersom vi skulle till H&M idag! Så jag avvaktade och tänkte jag kan beställa för senare leverans idag i så fall och chansa och hoppas... Nu blev det inget valbo idag och jag tänkte beställa. Då är den helt slut i lager så nu kan man inte ens beställa den för senare leverans!! Antagligen är den helt slut i butik då också... Detta gäller dock storlek 42 som jag har och storleken under, dom andra mindre finns. Blir så less att jag inte beställde den här om dagen ändå! Nu blir jag väl utan!!! :( Ska till Valbo på torsdag får se då men antagligen finns den inte... Varför är jag så korkad!!! Jag måste ha den... Ha ha!





Update...

Tack vare tips från Jessica fanns koftan att beställa igen igår! Så jag beställde direkt. Leverans v. 3, hoppas på det nu så jag har den till Teneriffa eftersom den troligtvis är slut i butik... :D Skönt att jag hann beställa den i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag var på både M&M City och Valbo idag och ingen av dem hade den tyvärr

2011-01-03 @ 21:45:44
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0