Gravidsmycke!

Ska jag erkänna blir jag lite nervös när Johan köper presenter, han är verkligen inte bra på det och lyssnar aldrig på vad jag sagt jag vill ha i flera månader utan köper något helt annat! Men igår kom han hem med en present... Och jag blev såååå överraskad och glad när det var ett jättefint gravidsmycke format som ett hjärta, man fick med en text om det och det är ett ljud i smycket när man går (det hänger långt ner på magen) så bebis hör det och det är lugnande och sen känner den igen ljudet när den kommer ut och kan bli lugn av det! :) Jättemysigt tycker jag! Det kom med ett svart läderband vilket jag inte gillar men tyckte, okej det får gå. Men han hade även köpt en silverkedja till, så det blev jättefint!!!! :D Snacka om att jag blev chockad!

Tack älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0