Äntligen helg!

Underbart skönt! :D Dock var jag tjänstledig redan kl 12:30 igår eftersom Johan skulle till ögonläkaren i Hudik och inte fick köra efteråt. Vi var till sjukhuset, åt sen lunch och sen åkte vi hemåt! Hämtade upp Sammy och åkte till Stråtjära till mamma och pappa. Där blev det världens godaste kebab i bröd från Sibo-grillen och film, Sherlock Holmes. Sen va vi så galet trött och eftersom Johan druckit öl och jag skulle köra var vi tvungen att bege oss hemåt vid kl 22 innan jag slocknade! ;) Sen somnade jag rätt snabbt alltså...

Jag har varit uppe ett tag men Johan fick jag väcka för 40 min sen... :P Nu äter vi frukost och ska strax bege mig ner till tvättstugan för att se om ingen tvättar just nu så jag kan slänga in min klänning/topp till ikväll! Hoppas, hoppas, hoppas!! Annars vet jag helt ärligt inte vad jag ska ha på mig... :S Så när jag förhoppningsvis fått den tvättad måste jag slänga mig i duschen innan vi åker och handlar och fyller kyl och frys lite. Ikväll blir det teamfest för team Frank! :D Känns halvkul nykter alltså, jag hatar att festa nykter men vad gör man liksom. Blir en sväng dit i alla fall! Dock inge krogen för mig. Det är knappt kul med en massa vin i kroppen och definitivt inte nykter, ha ha.

Alltså jag önskar jag hade en tvättmaskin! Det kommer vara pest att ha barn och ingen tvättmaskin, illa nog när det bara är vi. Saknar Stadsskogen och tvättmaskin och torktumlare där, det va sååå skönt att ha i lägenheten! Men här finns ingen plats så spelar ingen roll om vi köper någon ens... :/ Hoppas vi hittar en annan större lägenhet så småningom när vi ser att ekonomin rullar på. Lite nervös hur vi ska ha råd med allt innan bebis kommer!

Nej, ner till tvättstugan nu!
Måste hinna starta dagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0