Hinner inte med!

Jag skulle bli bättre på att uppdatera här och jag vill hela tiden men vi har fullt upp med att flänga runt nu när vi är här nere och det är så jobbigt att blogga från telefonen då man ju måste gå in via safari, kan inte ladda upp bilder osv. Men blir bättre när vi kommer hem ELLER när blogg.se kommer med en app. Suck! Funderar fortfarande på att byta till Devote va den anledningen, mailade blogg.se för att höra när dom tänkte komma med någon app men gått en vecka nu och inte fått något svar så dom struntar antagligen i det. Bra företag! ;-) Det tråkiga är ju att byta mitt i allt när jag skrivit här under graviditeten o allting men ska försöka hitta någon bra lösning på det hela.

Måste hur som helst göra en ny design här också, den här är ju inte speciellt aktuell, får se om jag orkar/hinner någon kväll här nere nu annars får det bli när vi kommer hem.

Igår va vi hela dagen i Alingsås, shoppade lite mer (plånboken GRÅTER!), träffade Johans gamla kollegor, åt lunch, hälsade på Rebecca ♥ och så vidare. Sen hem och hälsade på Johans barndomskompis innan vi sov vi hos Johans bror igen, skönt! Sen va vi iväg med J's mammas sambo till Scandinavian photo i Tingsryd, vill ha en ny kamera!! Min Nikon D40 är verkligen inget att hurra för även om man hottar upp den med objektiv o grejer. Jag behöver uppgradera mig helt enkelt! Inte ens kul att fota Leon med den för den är skitskum, vet inte om det är något fel på den. Men det får bli så småningom, det kostar ju en del med kameror och jag har inte bestämt mig om jag ska fortsätta på Nikon-spåret eller kanske göra något drastiskt och byta till Canon! ;-) Ha ha! Efter det var vi i alla fall in till Mullsjö och åt och köpte maaaaassor av godis, hua! Skulle ju banta nu, eh?! Efter det åkte vi hem till Johans mamma. Ätit middag, badat Leon o fixat lite. Ska äta kräftor men snart slocknar jag nog, haha. Leon är på god väg redan! :-) Måste sova i tid också för imorgon ska vi på bröllop klockan 12. Ska bli jättekul! :-D Hoppas att Leon är på bra humör hela dagen, he he.

Sen blir det nog lugnt, hittar nog på något men inget planerat vilket är skönt då det vart mycket flängande nu. På tisdag bär det av hemåt för en lugn dag innan det ska börjas fixas för dopet och Johans mamma kommer igen på fredag och på lördag är det dop! Ska bli roligt men nervöst, har ingen lust att visa mig framför folk just nu, ha ha. Har aldrig känt mig fulare! :-P Men det är bara att bita ihop. Ska bli roligt att döpa Leon i alla fall och hoppas på en perfekt dag!

Nog om mig... Nu ska jag fixa med present till Johan som fyller 25 år på måndag och behöver jag säga att jag troligtvis inte kommer ha någon present att ge honom då? Har letat och fixat men inte riktigt lyckats, han får vänta några dagar extra! Men han har ju fått en tidig födelsedagspresent i alla fall - Leon! ♥

Hoppas ni får en underbar helg! Ska försöka återkomma imorgon beroende på hur sent vi blir kvar på bröllopet.



Åka bil idag!


Matpaus i Mullsjö!


Sen ett kvällsbad! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Söt han är eran lille :)



Såg att han är född dagen efter min Sami :) Hehe kul med jämngamla :)

2011-08-19 @ 21:58:33
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Tack så mycket ! :)



Jag var helt bombsäker på att jag skulle vara gravid till början av Juli men på BF dagen den 26e så pallrade jag mig iväg till IKEA och det verkade ha gjort ganska mycket eftersom den 27e på kvällen så åkte vi in och han föddes 03:51 den 28e :)

2011-08-19 @ 23:04:53
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/
Postat av: Johanna - Leias mamma

Blogg.se suger! Jag håller precis på att byta till blogspot/blogger istället, sjukt mycket mer användarvänligt, man kan räkna med att saker gör som man vill när det är google som ligger bakom det! Visst är det tråkigt att man inte har de gamla inläggen på nya bloggen men jag laddade ner hela bloggen med ett program. Så nu finns allt på min dator, precis som det såg ut på nätet :) Toppen!

2011-08-22 @ 19:32:13
URL: http://tellbemys.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men du, vad lik han är sin pappa :)

2011-08-23 @ 10:38:52
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0