Onlineshopping!

Nu har jag shoppat bland det sista här på nätet, lite småsaker nästa månad och så vagnen då förstås! Detta är vad som inhandlats just nu:






Avent bröstpump



Purelan






Inotyol





Febertermometer




Lundmyr strumpor "Älskling"





Spjälskydd "Rätt start"




Täcke för spjälsäng "Rätt start"





Kudde för spjälsäng "Rätt start"





Kudde för vagn "Rätt start"



Så det som är kvar att inhandlas nu är ett bäddset "Tummen" men som jag ska köpa på Tradera då det finns nytt där. Två örngott till sängen ska inhandlas och även ett par tossor. Gärna en snuttefilt också! :) Första snutten, hehe. Men det kan vänta annars... Hittar ingen bra någorlunda billig. Tips? Sen ska det köpas ett par till mjuka sköna mjukisbyxor till mig som ska med till förlossningen, en amnings-BH till att börja med och lite bindor, två par trosor till (lite skönare, älskar Sloggi) och en babysitter då. Vagnen ska köpas nästa månad och babysittern kan vi vänta med tills skatten kommit! Inget som måste vara klart nu innan känner jag... Men gud vad skönt att se slutet på detta att man fått allt inhandlat, har ju egentligen börjat handla denna månad! Sen fick vi även ett äkta lite tjockare fårskinn för golvet av mamma som hon har haft oss på som små, fortfarande grymt bra skick och sen ska vi få ett äkta tunnare till vagnen som svalkar på sommaren och värmer på vintern av mormor och morfar + att jag har säkert nåt sånt hemma hos mamma som jag fått innan som vi kan ta också! :) Nu fattas bara lite inredning till barnrummet i övrigt men det får bli ett senare projekt! Bara allt är klart för ankomsten nu :D Så snart lilla bebis kan du kika ut!

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Vart hittade du täcket och kuddarna? Är dom bättre än dom på ikea? Alltså lägre ålder på dom?

2011-04-24 @ 20:50:14
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Vart hittade du täcket och kuddarna? Är dom bättre än dom på ikea? Alltså lägre ålder på dom?

2011-04-24 @ 20:50:27
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0