Buzzador söker småbarnsförädrar!

Jag måste slå ännu ett slag för Buzzador! En superbra sida där man får testa produkter, helt gratis, oftast innan dom kommer ut i butik, man får dela ut prover och berätta om produkten för nära och kära och sen recensera den. Sen får man själv en fullstor produkt också. Ibland flera, beror helt på vad det är för sorts produkt. Man får erbjudanden efter intressen man fyllt i och får då välja att tacka ja eller nej, sen beror det på hur många som tackar ja om man kommer med eller inte. Men jag har i alla fall hittills fått testa bland annat Vicks halstabletter 3 nya smaker (har fortfarande typ 1000 påsar kvar;)), två olika Dove-produkter, en router (jättebra som jag fortfarande har kvar!) och så vidare.

Just nu söker dom dessutom efter småbarnsföräldrar så har du barn och/eller snart ska ha barn är det perfekt att gå med för att få testa lite nya produkter! :) Som sagt det kostar dig inget över huvud taget. Självklart kan du gå med även utan barn men kom att tänka på det nu för dom söker just fler som är småbarnsföräldrar!

Så bli medlem vetja! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie Axelsson

Nu har du värvat mig =P

2011-04-22 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0