Svimfärdig!

Jag har haft den känslan några veckor redan, blir svimfärdig t ex på morgonen när jag står och grejar framför spegeln länge och så.... Eller om jag går långt! Denna veckan stod det ju att man kan börja känna sig svimfärdig... Och nu kan jag inte ens tvätta håret utan att bli svimfärdig! Hänt innan men då har jag stått länge, nu hann jag väl stå 5 min eller något... Usch! Hatar den känslan... Fick håret tvättat sen va det bara att skutta ur duschen och sätta sig ner en stund! Fy!! Känns inte alls bra...

Annars så måste jag städa nu, måste bara få lite mer kraft! Familjen kommer på adventsfika sen så måste städa klart här + julpynta! :D Dock lär vi inte hinna till Dollar idag och köpa julstjärnor och fler ljusstakar men kanske om man har tur. Johan sover, han jobbade ju till kl 06 i morse och runt 14-15 dyker familjen upp.

Nä, tummen ur, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0