Midsommarafton närmar sig!

Imorgon är det midsommarafton och en luuugn midsommar väntar. Ikväll tar jag och Joel husbilen och åker norröver till Hornslandet skulle jag tro om vi inte hittar något annat! :) Och spenderar två dagar där, barnfria med bara en bebis med (hunden). Äter god mat och bara äääär. Utan tv och allt! Herregud vad skönt det ska bli. Även om jag saknar min älskling men han får det kul med mormor och morfar. 

Idag går Leon sista dagen på dagis, från och med imorgon är han utan förskoleplats och blir hemma 2 månader innan han har plats på nya. Kommer bli lite påfrestande ändå, men mest av allt sorgligt att byta dagis när han trivs såååå bra och vi älskar Mården där han går nu! Fruktansvärt sorgligt. Kommer nog gråta en skvätt när jag hämtar honom sen! ;)
 
Nu är det dags att göra sig i ordning och åka mot Söderhamn för att hinna med alla ärenden. Köpa hundmat, handla mat för helgen, hämta Leon och ta en fika med gammelmormor sen måste jag tillbaka till fiskrökeriet och köpa pepparlax innan dom stänger.
 
Hoppas ni får en underbar Midsommar!

 

En helg med den här snyggingen blir ju inte helt fel! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0