Fullt ös, medvetslös!

Ungefär så känns det just nu. Lägenheten ska vara utflyttad sista juni, besiktning första juli. Vi har varit där flertalet gånger och flyttat ur, igår var vi där och plockade det sista och städade övervåningen sen var jag tvungen att åka hem. Fick hjälp av mamma, pappa och mormor vilket var toppen! Mormor hade stannat halva natten och städat, helt fantastiskt! Så imorgon ska vi dit och lasta det sista på släpet och det enda som är kvar att städa är hallen och golvet i vardagsrummet, hade förväntat mig mer än så, känns sååå himla skönt! 

Idag var jag på jobbintervju för timjobb inom vården, får se hur det går. Sen hem en sväng innan jag hämtade hem tjejerna och vi städade lite här hemma innan Joel kom hem. Då blev det tacomys och filmmys hela kvällen! Saknar min lilla prins. På söndag blir han 3 år och jag får inte träffa honom då, känns så tråkigt, men tyvärr är det bara att vänja sig. Varannan julafton och födelsedag utan honom, undrar om det någonsin kommer kännas lättare? Det är inte rättvist. Å andra sidan har jag tur som hittat världens bästa nu som vi får vara en familj tillsammans med. Önskar bara att saker kunde varit lite annorlunda! :)
 
Snart dags att bege sig mot sängen. Två har slocknat (inkl hunden) så vi är fyra som håller ut än! ;)
 
Hoppas ni har en mysig fredag!
 
 Dagens jobbintervju-outfit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0