Back for good?

Juli 2012 tappade jag orken att blogga och sen har det bara blivit något enstaka inlägg varje halvår ungefär. Vilket känns jättetråkigt, hade velat ha bloggen att titta tillbaka i, men jag hade helt enkelt för mycket på gång för att orka med bloggen också. Men nu ska jag ge det ett försök, det kanske inte blir någon blogg med uppdateringar varje dag men det återstår att se! :) 

Det har ju hänt en hel del sen sist. Jag blev ensamstående september 2012 och började även i samband med det jobba igen och Leon började på dagis. Vid nyår 2013/2014 blev jag tillsammans med min numera sambo Joel och fick därmed 3 bonusbarn varannan vecka och Leon 3 bonussyskon. Det bästa som kunde hänt honom och jag känner att livet verkligen är på rätt spår. Trodde aldrig jag skulle träffa någon som kändes så rätt. Det har aldrig hänt förut, jag trodde det men nu när jag vet hur det verkligen ska kännas har jag inte ens varit i närheten tidigare. Life is good, helt enkelt! 

Tyvärr har jag sålt min systemkamera då den bara låg och dammade. Börjar ångra det lite smått nu framåt sommaren dessvärre, kanske skulle behållit den ändå! Men kanske blir det en ny någon gång. Ni får m a o stå ut med mobilbilder av sämre kvalitet ett tag. Ska även få tummen ur och fixa en bättre design då den är lite halvdålig nu och jag har glömt allt vad kodning heter. Men just nu är det fullt upp med flytt och annat så det får bli av senare. 
 
Hoppas ni hittar tillbaka hit ni gamla läsare och även nya. Bloggen handlar till störst del om vardagen och familjelivet men även lite inredning och fix i nya huset (nytt för mig, Joels hus) och matlagning samt viktnedgången som jag ska sätta igång med igen har verkligen fallit tillbaka big time!
 
Välkomna hit! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0