En ledig dag...

En vanlig vecka på jobbet förutom att jag fick gå hem sjuk i torsdags, tänkte stanna hemma redan på morgonen men gav det ändå ett försök men 3h senare gick det inte längre. Låg på soffan hela dagen, aldrig haft så tråkigt någonsin! Men på fredagen gick jag till jobbet igen och sen tog jag på mig ett extrapass igår. Känns hemskt att vara ifrån Leon extra när man redan är ifrån honom så mycket men det är för våran skull och för att ekonomin ska gå runt! :) Intalar mig själv: Det blir bättre! 

Efter jobbet igår började jag känna hur jag skakade och blev helt svag i kroppen, antagligen för jag inte hade ätit något sen morgonen, så det kombinerat med all psykisk stress gjorde att jag var med om den värsta eftermiddagen i mitt liv. Trodde att jag skulle dö, va så nära att ringa ambulansen och paniken i kroppen va inte att leka med. Fruktansvärt! Äntligen blev det bättre några timmar senare. Och jag va glad att inte Leon va hemma! 

Lyckades i alla fall bli bra tills min familj kom på middag och vi hade en mysig kvällmed god mat och sen kollade lite på film. Sen somnade jag alldeles för sent så jag är galet trött idag. Leon har kommit in till mig på natten det senaste så man får inte sova ostört och vaknar tusen gånger för han ligger inte still och vaknar till osv. Får nog ta en powernap när han sover lunchvilan! Sen ska vi ta oss ut till e-center för lite shopping innan det stänger också. Vill egentligen bara slappa fram tills ikväll när jag ska tvätta men har lite ärenden att fixa.
 
Imorgon är det jobb igen! Hatar när man jobbar 6 dagar och bara är ledig en dag sen börjar om på ny vecka. Nästa helg blir det en hel-helg med min älskling här hemma! 
 
Man vill ta vara på och göra saker men när det blir en dag såhär vill man inget hellre än bara sitta hemma och slappa! Så vi fortsätter med det en stund...
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0