Ny vecka!

Godmorgon! Ny vecka - nya tag? Nja, hemma för vab fortfarande. Tredje veckan påbörjad men hoppas på att jobba igen väääldigt snart för börjar bli rätt trist att gå hemma. Idag ska vi boka tid hos läkaren igen och hoppas jag får en tid idag, behöver intyg till FK och måste få ordning på hans mage nu, kör redan laktosfritt men ingen direkt förbättring, ska även köra glutenfritt några dagar och se om magen återhämtar sig av det. Eller om läkaren har något bättre förslag. Känner inte att jag kan lämna över på dagispersonalen som har en massa barn att ta hand om att byta 8 diarréblöjor på en dag och hålla koll hela tiden så han inte bajsar och det läcker. Men som sagt, hoppas få ordning på magen snarast för nu behöver jag jobba! Två hela veckors vab. Blir kul i lönekuvertet nästa månad! :/ Men så är det...
 
Ska invänta att klockan blir 08 så vi kan ringa VC och måtte vi få en tid idag annars vet jag inte vad jag tar mig till då jag måste ha intyg till FK fr o m idag. 
 
Skriver mer senare, nu måste jag göra oss i ordning så vi är redo att springa till VC om vi får tid snabbt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0