Kinamat!

I morse startade vi dagen med att Johan blev dålig, tror dock inte det va magsjuka, i så fall en mildare variant för han är bättre nu och har inte kräkts något. Dålig timing dock när vi skulle ut och äta med min släkt på kina i Bollnäs. Det slutade med att jag och Leon fick åka själva. Hur som helst supertrevligt och gott men va så äckligt fetmätt, usch hatar den mättnadskänslan! Köpte även hem kycklingspett och potatissallad från delikatessdisken på väg hem som vi tänkte äta sen, blev bara en liten smakbit för mig dock! ;) Kika lite på tv och sen sova i tid (som jag alltid ser men aldrig händer) då Johan ska börja jobba kl 06 imorgon. Ligger i sängen nu men fastnade här så så tidigt blir det inte men bättre än midnatt! Ska sova NU!
Vad gör ni denna lördagkväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0