Sjukstuga IGEN!

Ursäkta min oooootroligt dåliga blogguppdatering, missar inlägg efter inlägg och sen hopar det sig bara! Well well. Här är det sjuktsuga för tredje gången denna vinter, jag som aldrig blir sjuk. Leon är täppt i näsan och snorig, dock inte alls lika illa som sist. Jag ont i halsen och förkyld. Det började i helgen när vi hade svärföräldrarna här på besök. Börjar bli en aning bättre nu! Så trist, när jag äntligen hade kunnat träna 2 dagar denna vecka så är jag sjuk!! :(

Men är som sagt i alla fall bättre så vi ska åka till Mio en sväng snart, fick en värdecheck därifrån + att vi har ett presentkort  - så nu ska det handlas inredning! :D Ska även ta en sväng förbi Kappahl och hoppas att skaloverallen från Kaks finns kvar! Sen måste vi städa här och jag ska försöka baka och inventera frysen lite. Blir antagligen en promenad i det underbara vädret också.

Hoppas ni har en underbar dag i solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0