Godmorgon!

Vad mycket lättare det är att vakna på morgonen nu när det är ljust! Fast trist att inte kunna sova nu när grabbarna somnat om! ;) Men skaffar jag fler barn blir det då ingen nyfödd på hösten/vintern då kommer jag ju dö när man ska vakna hela tiden. Nej, våren/sommaren va riktigt bra! :)

Idag ska vi i alla fall åka till Ljusne och leka med Amanda och River, nu när vi vart hemma sjuka i omgångar i nästan 3 veckor!! Vi klättrar på väggarna här hemma... Så ska bli underbart att hitta på något idag!

Ikväll blir det årsmöte med facket på jobbet också. Och måste få det städat här hemma... Flyr idag så jag slipper se skiten! ;)

Men börjar dagen med att lägga i färg i håret, färgade rött förra veckan vilket blev lyckat förutom att det inte fäste på stora fläckar, på det yttersta lagret är ju mest störande! Så idag ska jag lägga på färg utanpå så åtminstone det ser någorlunda ut! Sen försöka täcka lite under men det syns inte så väl. Färga hår är inte min grej... I sommar får frissan fixa det! :P Appropå det, jag måste boka klipptid! *note to myself*

Nej, dags att upp och hoppa! :) Hoppas ni får en fin onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0