Iväg till läkaren!

Nu ska jag iväg till läkaren för att ta lite prover, sen fixa lite innan vi ska på kalas till Lovis senare i eftermiddag! :)

Ringde även och bokade läkartid för 1-årskontroll i morse men fick tid i augusti, när han är nästan 14 månader och då va hon inte ens säker på att den tiden funkade men skulle ringa annars. Annars blir det ÄNNU senare! Tror nog dom skulle tänka på att ta in fler läkare på sommaren när det är så himla fullt! :/ Känns trist att få kontrollen så mycket senare. Tur jag ringde nu dock då min ordinarie BVC-sköterska sa att jag skulle ringa in efter hennes semester i slutet av juli och boka en tid, när hade jag fått tid då, september/oktober? Känns i alla fall sjukt trist att få gå på 1-årskontrollen 2 månader efter han blivit 1 år! Men det är väl bara att leva med det då och hoppas vi i alla fall får komma då...

Nu måste jag göra mig klar och åka iväg! :) Ska göra klart designen sen, det sket sig där någon gång igår kväll när jag nästan va klar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0