Grattis älskade Leon på din 1-årsdag!

Jag kan inte förstå, att kl 16:00 idag för ett år sen fick vi se dig för första gången! ♥ Vår fina prins! Och detta året, var har det tagit vägen?! Aldrig har tiden gått så fort! Det är såhär det är när livet börjar alltså! :) Vilket underbart år, så mycket som hänt. Det går inte att föreställa sig innan. Jag minns den här dagen för ett år sen som om det var igår, varenda detalj fortfarande. Längtar tills jag får vara med om det igen men det kommer inte bli samma sak som första gången! Våran första ♥
 
I morse fick han paket, en sköldpadda som var rolig några minuter! ;) Eller ja han älskar den när vi leker med den men inte att leka själv, hihi. Lillprinsen! Imorgon ska han få stora paketet. Idag är en tråkig födelsedag tycker Leon då vi fixar här hemma bara men imorgon ska han få fira på riktigt och på söndag med kompisarna! J jobbar inatt så nu är det fullt ös att få allt klart! Önskar ibland att jag inte va så överambitiös och tänker efteråt, orkar inte göra smörgåstårtor! Haha! Men först måste jag ta mig iväg och handla. Usch, inget har hänt än och har massor att göra. Så nu får jag slita mig!
 
En glad prins med sin nya sköldpadda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0