Vinna lite pengar, tack?

Jag vill så gärna byta vagn! Våran Emmaljunga är bra MEN den är så klumpig, i affärer, på bussar, när man ska svänga osv. Den är lite för klumpig när man har liten bil + hund osv. Så har kikat på mindre vagnar när man fäller och allmänt smidigare och jag vill ha en Bugaboo cameleon! Helst igår! Älskar färgen nedan men lär knappast ha råd med special edt! ;) Och ingen ny heller... Fast funderar på att köpa från england, rätt billigt då ändå. Men då måste jag få våran Emmaljunga såld och likaså babyskyddet först innan jag kan betala den och hur gör man då den tid man inte har någon vagn?! Likaså om man ska köpa begagnat! Åh, vill så gärna! Ingen som är sugen på att byta en Bugga mot min Emmaljunga? Ingen? Nehe! :P

Hoppas man kan lyckas få till det. Älskar sittdelen! Och jag ångrar lite att jag inte köpte denna från början. Dock älskade jag den stora liggdelen på city crossen! :) Så helt bortkastat har det inte varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0