Träningsdebut!

Idag började jag träna, gick hårt ut först bodydance sen Zumba. Två timmars träning! Gick över förväntan men föredrar helt klart bodydance. Och såhär i efterhand känns det som att livmodern och hela skiten ska ramla ut när som helst och hjärtat skuttar hej vilt. Så får nog nöja mig med ett pass åt gången ett tag. Kroppen är inte helt med på noterna! :/ Synd för jag orkar utan tvekan båda passen. Men ska ju träna minst två gånger i veckan i alla fall då det passar med att J är ledig eller har barnvakt.

Men nu är jag back on track! Ligger i sängen och känner mig utslagen såhär i efterhand. Kanske skulle hyrt en lyftkran till imorgon bitti? Ska i alla fall få sovmorgon då J fick sovmorgon idag! Ska bli såååå skönt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0