Nu är jag på G!

Idag har jag tränat igen. Skulle såklart behöva träna så mycket som möjligt men 2 gånger i veckan känns ändå som ett framsteg för mig! :) Som inte tränat alls innan... Men klart, jag känner mig lite kass som inte kan ge ALLT, eller snarare klara allt innan jag blir slut! men det blir väl bättre. Idag kunde jag dock inte köra dubbelpass då Johan jobbar kväll så jag var tvungen att åka hem. Men det va så skönt att åka bort och få en timmes egentid, komma hem till lagad mat (det har hänt två gånger innan sen vi träffades för 4,5 år sen!) och Leon sov (saknar honom dock men skönt att ta det lugnt). Så nu har jag slappat framför Sofias änglar (läs gråtit!) och Johan jobbar som sagt.

Johan var ledig igår, jobbar kväll två dagar nu och är ledig onsdag. Superskönt! Så imorgon vet jag inte vad vi hittar på. Blir inget kyrkans barntimmar då kompanjonerna inte ska dit så vi hittar på nåt annat! :)

Hoppas ni haft en underbar måndag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0