Jag är inte död, jag har bara gett mig av...

Idag kom beskedet att gammelmormor gick bort. Igår hade vi hopp men några timmar senare tog dom bort allt livsuppehållande och idag orkade hon inte mer. Fina gammelmormor! Jag är så glad att du fick träffa Leon och att jag fick träffa sig, se dig skratta en sista gång. Vi kommer alltid minnas dig! Och jag kommer aldrig glömma stunden du fick träffa Leon.



Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och någonting alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer ♥ Sov gott älskade gammelmormor, vi ses igen en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0