Godmorgon!

Jobbig natt har det varit. Inte pga Leon men jag har mått illa och konstigt sen jag vaknade efter en middagslur med Leon igår! Men nu har det gått 14h sen dess så magsjuka är uteslutet, måste vara vätskebrist, igen! Inte helt otroligt eftersom jag tränat och svettats mer än annars men inte druckit mer. Leon tyckte dock att klockan 06 va en bra tid att vakna en dag som denna. Slumrat lite men 7:30 fick det va nog. Mamman hade behövt vila lite till dock när man ska orka hela dagen! :/

Klockan 11 ska vi skjutsa pappan till resecentrum då han ska på kryssning med jobbet sen tar vi vårt pick och pack och åker hem till mormor och morfar för ett dygn. Och hälsar på gammelfarmor och gammelfarfar på vägen! :)

Hoppas man blir bättre under dagen, lite segt om man ska må såhär! :) Men är iaf bättre än igår.

Fredag är det också! Inte så stor skillnad för mig men för alla som jobbar så är ju fredagarna bästa dagen! :D Ha en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0