Sjukstuga!

Leon stackaren är sjuk! I förrgår kväll när jag lagt honom vaknade han plötsligt jättesnorig och täppt efter bara en halvtimme typ. Sen va det kaos, sög ur näsa på en bebis som får panik av det, hade i koksalt, han vaknade varannan timme hela natten och man va uppe 30-60 min varje gång, avslutade sen med ett 3h-pass innan han skulle upp för dagen strax efter 07. Då va man lite trött! Hela dagen höll vi på att fixa här hemma då vi skulle ha besök, Leon va inte sig själv, seg och förkyld. Igår kväll va mamma, pappa, syster, min morbror och hans sambo här för att titta på bilder från när J, pappa och morbror va till Kebnekaise i augusti, sen åt vi supergod mat och tittade på melodifestivalen. Leon vaknade hela tiden och va med ända till kl 23, det har inte hänt på lääääänge! Hur som helst, va vi beredd att däcka kl 23:30 men mellan 23:30-01:30 vaknade Leon typ 9 ggr. Sen fick vi sova en hel timme och efter kl 03 och sugit ur näsan för sjuhundradegången så lyckades han somna om till 07:15! Fortfarande dödstrött dock, så matade Leon och han somnade om 8-9:30. Skönt! Nu är man lite människa igen.

Lite less blev jag i morse dock när mamma snällt lämnat en stor bit av sin supergoda cheesecake igår, jag tröttmössan möblerade om i kylen innan vi la oss, och tror ni inte kakan står ute på bordet!!! Typiskt! Det va nog det godaste jag ätit... Så irriterande!

Hur som helst, idag är Leon piggare. Lite täppt men bättre än igår och glad och pigg! :) Så nu ska vi upp och hoppa och äta lite gröt. Pappan är ju hemma idag också då dagens pass blev flyttat i morse, jippi! :) Så här ska städas, lagas långkok och pluggas!

Hoppas ni får en fin söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0