Pulka i finvädret!

Igår var Lina och Jameson här och fikade och lekte. Idag hade vi inget för oss så dom kom hit igen! Vi tog grabbarna i pulkorna och gick en tur runt stan. Dom satt där och njöt och tjöt ett glädjetjut då och då! :D Jättefint väder och skönt att vara ute. Vi är dåliga på att komma ut ensam annars. Alltid trevligt med sällskap! Efter pulkaturen fick grabbarna leka lite medans mammorna fikade, som det ska vara! ;)

Nu har dom åkt hem, Leon ligger och sover, jag dricker kaffe och vi inväntar att klockan blir 18 och pappan kommer och hämtar upp oss för att åka på middag hos mormor och morfar då morfar fyllde 51 år igår! ♥ Även moster Hanna är hemma från Oslo. Det ska bli jättemysigt! Hoppas mitt illamående går över, jag försöker lära mig dricka kaffe bara för det är skönt att kunna dricka kaffe när man kommer bort men än så länge måste det vara mjölk + socker medans jag lär mig! ;) Men min magkatarr mår inte bra av kaffe! Uääh. Måste sluta dricka för mig själv här hemma... Men konstigt nog har jag blivit sugen på kaffe nu efter bara några dagar. Ja ja, färdigdrucket för idag!

Imorgon är pappan ledig, så hoppas på fint väder kanske vi tar oss ut och grillar eller något. Hade varit roligt. Men det återstår att se! Skönt att ha honom hemma i alla fall, Leon saknar ju sin pappa när han jobbar.

Hoppas ni får en jättemysig kväll för det ska vi ha! :D













Sammy busade!


Och grabbarna satt och skrattade åt underhållningen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0