Bugaboo Cameleon!

Har funderat ett tag på att byta vagn, jag köpte ju Emmaljungan för jag tänkte att jag behövde den om man är lite offroad och sådär. Men har insett att så ofta går man inte offroad och den är extremt klumpig på stan (där den används mest). Så nu bestämde vi oss för att sälja den och köpa en annan. Nu har vi vart utan vagn några dagar men igår beställde vi en Bugaboo Cameleon, kommer nog inte bli besviken! :) Den skickas idag och jag hoppas så att den kommer imorgon så vi kan promenera igen och att jag har en vagn på begravningen på fredag men kommer den inte förens fredag så gör den inte. Längtar hur som helst gaaaalet mycket!! Och den är så fint lila! :D Folk får tycka vad dom vill om lila vagn till en pojke! ;) Ska inhandla nåt mer toppset sen, vill ha ocean men det finns ju tyvärr inte separat men kanske hittar begagnat annars blir det Jade green eller möjligtvis Electric blue som kommer nu i mars.

Åh jag vill ha min vagn! ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Den är SUPERFIN!

Vi har ju både en City cross samt en Bugaboo och jag är nöjd med båda vagnarna. Dock var jag mindre nöjd med buggan då vi bytte till sittdelen (Elvira var väl typ 4,5 månader då och VÄGRADE liggdelen). Hon var lite för liten för att sitta bra i den så då köpte vi City Crossen som komplement. Hade tänkt sälja buggan egentligen men gillar den jättemycket nu då E är lite större och sitter SÅ bra i den. + att den ju ÄR hundra gånger smidigare i köpcentrum osv. Sen är det ju också väldigt roligt att man kan köpa till och byta utseende på vagnen :)



Tycker det lila topsetet är jättefint och det är klart det funkar till en kille!



Har för övrigt inte kunnat kommentera här på länge (har varit problem hos andra blogg.se-bloggar också för mig) men NU så! Bara så du inte tror att jag skiter i dig :P hahahaha.

2012-02-16 @ 15:37:01
URL: http://hemmahosmathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0