Långa dagar!

Puh! Johan har ju varit i Sundsvall sen i torsdags och här har det varit fullt ös! :) Igår va vi först med Lina och James hela förmiddagen och shoppade sen åkte vi med mormor och morfar till Valbo för mer shopping och middag på IKEA! :) Trevligt men det blev en lång dag och sen kväll. Både jag och Leon däckade tidigt!

Idag kom Johan hem lagom till Novas dop, så vi åkte dit och blev där några timmar. Väldigt trevligt! :) Glömde kameran, som vanligt... Sen har jag tagit det lugnt, är så sjukt trött! Men nu ska jag och Leon åka till Lina och James och umgås, pojkarna ska sova och jag och Lina kolla på Melodifestivalen sen ska jag hem och soooova! Imorgon får jag sovmorgon, så skönt det ska bli! :D

Hoppas ni får en supermysig kväll, det ska vi minsann ha.



Leons nya mössa!


Köttbullar på IKEA va en höjdare!


Mamman festade till på en skaldursbakelse som mormor och morfar köpt, innan jag däckade för natten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0