En prinsessa!

Då får man väl skriva grattis till kronprinsessan Victoria och prins Daniel, Sverige har fått en ny liten prinsessa! :) Kl 04.26, 51 cm lång och 3280g lätt. Underbart att det kommer vara kvinnliga regenter bra många år framöver, tycker jag! :D Inte så mansdominerat. Och så rörd jag blev av Daniels tal vid presskonferensen! :) Helt fantastiskt, hoppas dom kan få lie lugn och ro och njuta av detta nu, det är ju så speciellt. Jag tycker det känns så hemskt att han skulle behöva ta en paus från det och klä upp sig för att gå ut och ta en presskonferens ett par timmar efter hans dotter fötts, visserligen valde han själv att gå dit själv men ändå, själva grejen att vara så offentlig! Som sagt, hoppas hoppas dom får lite lugn och ro! Respekt kallas det, men journalister har inte det i sitt ordförråd riktigt.

Hur som helst, en stor dag idag och inget man är med om varje år! ♥
Nu är jag nyfiken på hur hon ser ut och framförallt - vad hon ska heta. Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0